Acasă Auto Noul Ford F-150 primește sistem de condus autonom, versiune hibrid

Noul Ford F-150 primește sistem de condus autonom, versiune hibrid

de Știrbu
0 comentarii

Cea mai vândută mașină ale ultimelor patru decenii în Statele Unite ajunge la a 14-a generație ridică etalonul în segmentul pickup-urilor mari.

Sunt multe motive pentru care Ford nu are interes să aducă F-150 în Europa, însă noi nu avem niciun motiv să trecem cu vederea noua generație a pickup-ului american. Și când zic „pickup american” nu ignor existența celorlalte pickup-uri (e plină America de ele) ci vreau să subliniez importanța acestui model pe piața nord-americană: este cea mai vândută mașină în SUA în ultimii 38 de ani.

Mergând pe sistemul „dacă nu e stricat, nu înlocui”, noul F-150 nu șochează prin evoluția sa în design, care a făcut pași mici de la o generație la alta. Însă modul în care au fost reconfigurate elementele în partea frontală îl face cumva și mai impunător. Grila, numai grila, este disponibilă în 11 versiuni diferite. Altfel, în funcție de cât de mult vrei să faci treabă cu el sau cât de mult vrei să te lauzi cu el, poți alege dintr-o selecție variată de jante — cu dimensiuni de la 17 la 22 de inch — și trei versiuni de caroserie: Regular (două portiere), Extended (două portiere și benă mărită) și SuperCrew (patru portiere).

Dacă esteticul — atât interior cât și exterior — nu trădează o evoluție puternică a modelului, atunci clienții vor fi surprinși de suita de tehnologii disponibile pe F-150. Poate fi comandat până și cu sistemul Active Drive Assist, pe care l-am văzut prezentat pe Mach-E de curând și care permite condusul autonom (fără a-ți cere să pui mâna pe volan) pe anumite porțiuni de autostradă studiate atent în prealabil de Ford. Altfel, la interior primești infotainment SYNC 4 cu ecran de 12 inch, conectivitate wireless cu Android Auto și Apple CarPlay, sistem audio Bang & Olufsen și tehnologii de asistență activă. Unele sunt opționale, altele sunt incluse în pachetul diferitelor linii de echipare.

Noul F-150 este oferit în șapte versiuni diferite, cu prețuri care variază de la 30.000 $ la 73.000 $. Una dintre acestea este Hybrid, un sistem format din V6-ul EcoBoost de 3,5 litri, un motor electric cu 47 de cai-putere și o transmisie automată cu 10 rapoarte; autonomia promisă este de 700 de mile (1.126 km). Lista de motorizări este completată de V6-uri pe benzină de 2,7 litri, 3,3 litri, 3,5 litri și un V8 de 5 litri; există și un V6 diesel de 3 litri pe-acolo.

Citește și

Lasă un comentariu