Acasă Auto Lexus ES facelift: retușuri estetice, mai multe dotări standard

Lexus ES facelift: retușuri estetice, mai multe dotări standard

de Știrbu
0 comentarii

Versiunea ES 300h poate fi comandată și în nivelul de echipare F Sport, iar ES 350 F Sport primește pachet Dynamic Handling.

Lexus a prezentat primele imagini cu sedanul său de clasă medie, ES, proaspăt trecut printr-un facelift. La capitolul estetic, noutățile ES includ farurile LED redesenate, o nouă grilă frontală, două noi culori de caroserie și jante de 17 inch — opțional poți alege de 18 și chiar de 19.

Și la interior modificările sunt minore, dar de efect. Spre exemplu, pedala de frână are dimensiuni mai generoase. Iar ecranul central al sistemului multimedia (de 8 inch în standard, 12,3 inch opțional) este repoziționat și, atenție!, este tactil. Adică nu mai trebuie să folosești pad-ul de pe consola centrală. Știu, știu, un ecran tactil în 2021 nu este chiar surpriza de pe lume, însă pentru Lexus — unul dintre ultimii producători care să renunțe la casetofonul cu casetă — este un pas mare. Între noi fie vorba: probabil că este mai ușor de operat de pe pad decât să te tot întinzi la ecranul de pe bord.

Tot la capitolul tehnologie, Lexus ES primește ca dotare standard pachetul Lexus Safety Sistem +2.5, care include sisem de frânare automată de urgență, camere și radare mai bune și un sistem de avertizare la impact. Și sistemul de pre-coliziune a fost actualizat și recunoaște mai precis mașinile și pietonii atunci când mașina este într-un viraj. Totodată, pilotul automat adaptiv știe să crească viteza atunci când devansezi un alt autovehicul, dar să o și reducă în funcție de viraj.

Iar dacă până acum erai nemulțumit că nu-ți poți configura ES 300 h ca F Sport, acum poți. Pachetul F Sport aduce un plus de agresivitate estetică, jante de 19 inch, accente negre atât la exterior cât și la interior.

Iar vârful de gamă 350 h F Sport primește pe lista de dotări standard și pachetul Dynamic Handling, care aduce mai multe moduri predefinite de rulare (Sport+ și Custom) și suspensie adaptivă. Aici e bine de menționat că toată gama de versiuni ES dispune de suspensii recalibrate și de frâne optimizate.

Noul Lexus ES va debuta comercial în Europa în toamnă.

Citește și

Lasă un comentariu