Acasă EcoWheels Revista EcoWheels #21 este la chioșcuri! Iată un mic preview

Revista EcoWheels #21 este la chioșcuri! Iată un mic preview

de Știrbu
0 comentarii

A venit primăvara, au înflorit ghioceii, dar și revista EcoWheels, care ți-a pregătit materiale unul-și-unul. Iată-le, pe scurt.

Iată că a venit și primăvara cu alaiul ei de flori și, inevitabil, cu un nou număr al revistei EcoWheels — cel de-al 21-lea. Acest anotimp se potrivește de minune cu tematica verde a revistei, așa că nu te mai țin de vorbă și-ți înșirui mai jos ce te așteaptă în paginile din noul număr.

Să începem cu subiectul copertei — BMW iX3 și primul nostru contact cu SUV-ul electric de clasă medie al bavarezilor, care se mișcă repede pe electric: au adăugat recent în catalogul lor și fratele mai mare al lui iX3, pe iX. Este alternativa electrică a lui X3, însă nu este doar un X3 pe baterii. E un pic mai complicat, însă îți povestește Tudor Rus, în materialul din revistă, ce și cum e BMW iX3.

La capitolul „Teste cu zero zgomot de motor” trecem și plimbarea cu Mazda MX-30 — ocazie cu care vorbim, deloc întâmplător, despre compromisuri — dar și #OpelMokkaExperience, în care am înfruntat zăpada mieilor (prima, nu și ultima) în noul SUV electric de la Opel, Mokka-e.

Electricitatea vine în multe forme, asta deja știi, așa că seria de teste continuă cu reprezentanți ai categoriei PHEV: DS 7 Crossback și BMW X2 sunt aici ca să ne arate că viața se poate trăi exclusiv electric (prin oraș) chiar dacă ai sub capotă și un motor termic.

Apoi ajungem și la hibridele timide (micro-hibridele), adică mașinile care își ajută motoarele termice cu mici adjuvanți electrici. Pe listă avem noile Hyundai i20, Toyota Yaris, și — surpriză! — Maserati Ghibli. Noul Logan ECO-G nu se încadrează la micro-hibride, însă jonglează cu combustibilii (benzină, GPL) pentru emisii mici și autonomii impresionante: până la 1.300 de kilometri. Câți am reușit să fac? Aproape pe toți!

În paginile revistei EcoWheels #21 găsești și un super-material cu mignonele Honda (e, Jazz, Jazz Crosstar), una mai electrificată decât alta, pe care le-am scos la o plimbare prin București ca să le aflăm secretele.

Dacă parcurgi revista în mod progresiv, lectura se încheie cu un test drive special, cu o mașină care se hrănește doar cu benzină și care are rezervor rezervoare mai încăpătoare decât cele ale lui Logan ECO-G: BMW M1.

Astea fiind spuse, închei cu mențiunea că revista EcoWheels #21 te așteaptă în benzinării și la standurile Inmedio. Dacă preferi lectura în format digital, o găsești și la chioșcul virtual Magzter.

Citește și

Lasă un comentariu