Acasă Auto Audi e-tron GT, prețuri în România de la 101.453 €

Audi e-tron GT, prețuri în România de la 101.453 €

de Știrbu
0 comentarii

Sedanul electric de la Audi, e-tron GT, poate fi cumpărat și din România. Prețurile pornesc de la puțin peste 100.000 de euro.

În cazul în care v-a scăpat această veste: Audi a lansat acum două săptămâni o electrică frumoasă-frumoasă, poate chiar cea mai frumoasă electrică de pe piață, ar spune unii: e-tron GT. Coupé-ul cu patru uși este oferit în două versiuni, și ambele au ajuns și în configuratorul Audi din România, deci poți chiar să pui mâna și să le comanzi.

La noi în țară, prețurile pentru e-tron GT pornesc de la 101.453 € pentru versiunea cu 476 CP și 630 Nm. În modul Launch Control, acesta se poate încorda, pentru scurt timp, până la 530 CP. Tracțiunea integrală quattro este inclusă în pachet, iar sprintul 0-100 km/h se poate bifa în 4,1 secunde. Viteza maximă a acestei versiuni este de 245 km/h. Altfel, mulțumită bateriei de 85 kWh (care se poate încărca 5%-80% în 23 de minute, la 270 kW) e-tron GT poate parcurge până la 487 de kilometri cu un singur plin.

În banii aceștia, mașin ajunge la tine în culoarea albă, cu jante de 19 inch, tapițerie din piele sintetică, faruri și stopuri LED, plafon din sticlă, amortizoare adaptive, suita de siguranță Pre Sense Basic & Pre Sense Front, climatizare pe trei zone și pompă de căldură, elemente decorative din piele, instrumentar de bord digital cu diagonală de 12,3 inch, navigație MMI Plus, conectivitate Bluetooth și Apple CarPlay/Android Auto, scaune față încălzite și cu reglare electrică.

Versiunea sport, RS e-tron GT, pornește de la 140.653 € și vine mai bine dotată, începând chiar de la cifrele de putere și cele de performanță: 598 CP (646 CP cu overboost), 830 Nm, 0-100 km/h în 3,3 secunde, 250 km/h viteză maximă. RS-ul vine cu jante mai mari, de 20 de inch, volan cu reglare electrică, pedale din inox, scaune față (și mai) sport, tapițerie din microfibră.

În ambele cazuri, lista de opționale este cuprinzătoare, așa că nimic nu te împiedică să-l dotezi așa cum îți dorești și să-l aspiri la un e-tron GT scump cât un Porsche Taycan, fratele de platformă al lui e-tron GT.

Citește și

Lasă un comentariu