Acasă Auto Mercedes-Maybach Clasa S vine cu masaj pentru gambe și încălzire a gâtului

Mercedes-Maybach Clasa S vine cu masaj pentru gambe și încălzire a gâtului

de Știrbu
0 comentarii

Mercedes-Maybach se prezintă în toată splendoarea sa și promite spațiu și lux la discreție, împreună cu motorizări hibrid.

Dacă simți că noua Clasă S nu te alintă suficient de mult, Mercedes-Maybach îți vine în întâmpinare cu această nouă ofertă, pe care o poți analiza în detaliu în galeria foto de mai jos.

Spre deosebire de modelul standard, Mercedes-Maybach Clasa S este în primul rând mai încăpător: are un ampatament de aproape 3,4 metri, cu 18 centimetri mai mare. Limuzina are o lungime de 5,47 metri, o lățime de 1,92 metri și o înălțime de 1,51 metri. La exterior, Maybach Clasa S se diferențiază cel mai ușor de celalte versiuni prin designul grilei, dar și prin emblema specifică diviziei de lux; și capota a fost redesenată. Opțional, Mercedes-Maybach Clasa S poate fi comandat cu portiere spate cu operare electrică și faruri Digital Light — care proiectează avertismente și notificări pe asfalt, prin sistemul lor de LED-uri. În poți comanda (opțional) și în temă comatică two-tone și nu văd de ce cineva nu ar face-o.

Spațiul suplimentar merge către locurile din spate, unde ești întâmpinat de scaune tip fotoliu Executive, care, prin bifarea pachetului opțional Seating Comfort, oferă până și masaj la gambe, împreună cu funcția de încălzire pentru gât și umeri. Pentru și mai mult confort ca pasager al locurilor din spate, Mercedes-Maybach Clasa S poate fi comandat cu pachetul Chauffeur — prin care poți opera scaunul dreapta-față după bunul plac. La interior, Maybach Clasa S poate fi echipat, exact ca și modelul de bază, cu până la cinci ecrane.

Altfel, în dotarea standard este oferit cu un ecran central OLED cu diagonală de 12,8 inch și un instrumentar de bord digital de 12,3 inch. Cât despre materialele folosite, nu cred că găsești loc în mașină neacoperit de piele sau de lemn — până și spătarele scaunelor din față primesc inserții de lemn. O nouă funcție — preluată de pe modele coupe sau decapotabile — este brațul pentru centură, care iese din montant și îți aduce mai aproape centura de siguranță atunci când întinzi tu mâna după ea. Iar sistemul de infotainment MBUX are funcție de recunoaștere a gesturilor și pentru pasagerii din spate.

Nu știm deocamdată ce motorizări se vor afla sub capota lui Mercedes-Maybach Clasa S, însă producătorul german menționează în comunicatul de prezentare un sistem de propulsie micro-hibrid. Cel mai probabil, motorizarea „de bază” va fi un V8 de 4 litri, în timp ce alternativa va fi un V12 de 6 litri generos în resurse. Dar nu trebuie să excludem și opțiunea unui V6 hibrid plug-in.

Însă indiferent de ce ai alege, primești ca dotări standard sistem de tracțiune integrală, direcție integrală, transmisie automată cu nouă trepte și suspensie pneumatică AirMatic. Mașina dispune de un mod de rulare Maybach, care înmoaie și mai tare suspensiile decât ar face-o Clasa S standard. În plus, pedala de accelerație este amorțită (pentru accelerații line), plecările sunt făcute din treapta a doua iar transmisia are grijă să nu te înghiontească la schimbările de treaptă.

Cu toate că încă o să ai nevoie de șofer pentru a fi condus, Mercedes-Maybach va oferi funcție de condus autonom de nivel 3 începând cu a doua jumătate a anului viitor.

Citește și

Lasă un comentariu