Bentley își extinde gama de oferte PHEV cu Flying Spur Hybrid, care promite să rămână un Bentley întru totul, în ciuda V6-ului de sub capotă.
Poate că nu ar trebui să fie pentru nimeni o surpriză faptul că Bentley a pus un V6 într-unul dintre modelele sale, pentru că nu este primul: producătorul britanic oferă deja de vreo trei ani Bentayga Hybrid, animat de un V6 de 2,9 litri.
Aceeași unitate o găsim și în noul Flying Spur Hybrid, cu toate că în cazul limuzinei cifrele de putere sunt sesizabil mai mari: 544 CP și 750 Nm. Bentayga are „doar” 450 CP. Probabil că nu interesează pe nimeni cât de repede accelerează limuzina aceasta de peste două tone, dar Bentley își face datoria să ne spună oricum: 0-100 km/h în 4,3 secunde. Viteza maximă a lui Flying Spur Hybrid este de 285 km/h.
Motorul termic este ajutat de unul electric, cu 136 CP și 400 Nm, alimentat de o baterie de 14,1 kWh, care se încarcă în circa două ore și jumătate. Printre modurile de rulare (EV Drive, Hybrid și Hold) se află și cel pur electric, care te poate purta până la 40 de kilometri doar pe baterii. Autonomia maximă, în mod de rulare hibrid, este de 700 de kilometri.
Cei care optează pentru versiunea hibridă a lui Flying Spur au de ales între șapte nuanțe de caroserie (cele oferite standard, pentru că paleta de culori opțională are circa 60 de sugestii), roți de 20 de inch (sau, opțional, de 21 și 22 de inch) și un interior în care tradiția, tehnologia și materialele de top sunt îmbinate corespunzător, așa cum te-ai și aștepta de la un model Bentley.
Comenzile încep în această vară, iar primii veniți își vor primi mașinile la finalul acestui an.
Dacă vrei să citești mai multe despre Flying Spur, iată impresiile noastre din testele cu versiunea cu W12 și cu cea cu V8.