Acasă Auto Test Dacia Sandero 2020: o mașină bună!

Test Dacia Sandero 2020: o mașină bună!

de Radu Gurămultă
8 comentarii

Iată că s-a produs „schimbarea la față”! Și nu sunt deloc ironic cu rânduirile bisericești, ci mă refer strict la cele din lumea auto. Dacia a lansat „noua generație de modele”, compusă din tripleta Dacia Logan – Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway.

Dacă din punct de vedere tehnologic, schimbarea este mult mai profundă decât doar la față, pentru imaginea mărcii putem considera că s-a trasat o nouă strategie de viitor.

Chiar dacă vizual cele trei modele sunt considerabil diferite, din punct de vedere tehnologic avem de-a face cu tripleți. Dacia a ales să nu-i lanseze pe rând, lungind inutil așteptarea, iar ca o declarație de forță i-a pus pe toți trei pe tavă. E limpede că în foarte scurt timp se va produce o mică revoluție prin showroom-urile mărcii, unde se va simți pe deplin noul aer pompat, foarte proaspăt.

Am ajuns acum, la 16 ani de la nașterea conceptului „Dacia”, adică mult mai mult decât o marcă auto, să asistăm cu toții la examenul de maturitate, susținut de Dacia Logan (testată aici de turboMAG) și Dacia Sandero. Ar fi ideal, desigur, ca pe lângă această maturizare a produselor, și publicul să răspundă în ton. Cred că ar trebui să lăsăm definitiv în urmă tendința de a desconsidera marca națională doar judecând-o după cutume ale modelelor devenite deja istorie și să luăm exemplul vest-europenilor, maturi în alegerile auto pe care le fac, și care judecă rațional oferta Dacia, fără a se lăsa ghidați de argumente subiective.

Mai insist puțin aici, pentru că nu de puține ori am întâlnit cazuri de viitori proprietari în căutate de un automobil, constrânși de bugete nu tocmai generoase, dar care nici măcar nu concepeau să ia în calcul o Dacia. Ideile preconcepute primau, dar, ironic, cel mai mult de pierdut avea fix acela care se pierdea printre ele. Cu noua generație de modele Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway s-ar putea – mai mult, ar trebui! – ca aceste nonsensuri să fie lepădate definitiv. Și mai creditez noile modele cu ceva: cu puterea de a convinge publicul tânăr, generațiile noi de șoferi care intenționează să facă pasul către un automobil personal.

Dacia Sandero Stepway – mai ales pentru publicul tânăr

Nu e greu de observat că tiparul generalist al cumpărătorului în 2020 împlică filtre precum:

  • gardă la sol;
  • post de conducere mai înalt;
  • aer de SUV (și nu neapărat sistem de tracțiune integrală);
  • motorizări cât mai ecologice;
  • raport bun preț-calitate.

Ce oferă noua Dacia Sandero Stepway? Ei bine, fix toate „liniuțele” trasate fictiv anterior. Acest „Stepway” din denumire este sinonim pentru ideea de Sandero cu un plus de personalitate.

Tripleta Logan – Sandero – Sandero Stepway este construită pe o platformă tehnică modernă, cu nume de cod CMF-B. Pentru prima dată în istoria mărcii transformate după preluarea de către Renault într-un concept de „buget foarte chibzuit în lumea auto”, un model nou pornește la drum bazându-se pe tehnologiile cele mai moderne de sub umbrela mărcii mamă.

Căci discutăm despre aceeași platformă modulară pe care o utilizează și noul Renault Clio, de exemplu, iar cu asta ar trebui să se înțeleagă multe.

CMF-B este o platformă puzzle, alcătuită din trei mari componente: partea frontală, partea centrală și partea anterioară. Pentru ultimele două există versiuni lungi sau scurte, în funcție de necesități, iar astfel se pot face mai multe combinații de, să-i spunem, șasiu, pentru modele noi. De exemplu, Sandero și Sandero Stepway utilizează o parte centrală scurtă, în timp ce Logan utilizează o parte centrală lungă. De aici diferența de spațiu interior și din compartimentul de bagaje.

Apoi, din punct de vedere al noilor tehnologii electronice moderne, CMF-B permite echiparea cu sisteme inteligente de siguranță, mai ales activă, precum radarul care analizează condițiile de trafic din fața automobilului și care poate comanda frânarea automată de urgență. Ceea ce acum ceva timp ar fi părut aproape imposibil pe o Dacia este acum realitate. Da, noile modele sunt echipate, în standard, cu acest sistem de siguranță foarte util.

Apoi, modularitatea exemplară a platformei CMF-B va permite „electrificarea” gamei Dacia Logan – Sandero – Sandero Stepway. S-a menționat clar la conferința de presă de lansare că nu există date oficiale pentru lansarea unor astfel de modele, însă, totodată, s-a menționat și că din 2022 va trebui să existe electrificare masivă chiar și pentru marca Dacia. Ori, gândită în perspectivă, platforma tehnică va permite asta. Atenție, electrificare nu înseamnă, automat, automobil electric (ci face referire în special la versiuni cu tren de rulare hibridizat).

Dincolo de frumusețe stă prospețimea design-ului

Am cules deja prime opinii cum că noua gardă Dacia este frumoasă. Eu cred că nici măcar designerii mărcii nu și-au fixat ca țintă să deseneze modele frumoase, cât atractive, cu aer modern, plăcute ochiului. Și au reușit! Aș vrea să mai spun ceva aici: este relativ simplu să proiectezi și să desenezi automobile scumpe, de lux ori sportive. Nu simplu în context ingineresc, cât financiar. Investești mult, stabilești un preț mare, câștigi mult la vânzare.

Pe același principiu al dominoului, să-i zicem, este considerabil mai greu să desenezi și să proiectezi un automobil de buget. Investești calculat, trebuie să folosești componente și tehnologii care să asigure un preț de producție cât mai redus și mai apoi să ieși pe piață cu un preț de vânzare cât mai mic, dar care să asigure și profit. Aici este secretul Dacia, dar nu este deloc ușor de pus în practică.

Noul design are o dezvoltare pe orizontală, toate elementele importante fiind alungite către extremități (blocurile optice, spoilerele, ornamentele). Cel mai bine se poate observa acest aspect punând una lângă alta fotografii cu această generație de modele și cu penultima. Blocurile optice folosesc tehnologie LED pentru faza scurtă, sunt foarte futuriste ca aspect și înglobează acum noua semnătură luminoasă a mărcii, în forma literei Y.

Probabil ați tot citit acum până acum că lumea o aseamănă cu cea folosită de către Lamborghini. Un compliment, până la urmă.

Sandero Stepway oferă în plus față de versiunea Sandero simplă protecții laterale pentru aripi și protecții pentru spoilere, care trimit cu gândul la lumea off road. Vizual, atrag privirea. Mai mult, pentru un plus de personalitate, de acum va fi vizibil în partea frontală și numele „Stepway”, o altă tușă proaspătă de design.

Suport de acoperiș simplu și ingenios

O caracteristică absolut genială, gândită de inginerii Dacia, este versatilitatea barelor de amarare de pe plafon. Montate, în mod normal, longitudinal, acestea sunt calculate pentru a putea fi rotite 90 de grade și montate transversal, utilizând aceiași suporți. Asta dacă aveți nevoie să montați un portbagaj suplimentar sau să cărați biciclete. Dacia a eliminat, atât de simplu, nevoia unui kit suplimentar de bare de transport. Greutatea maximă ce poate fi transportată astfel este de 80 kilograme.

De remarcat și noile mânere ale portierelor, mult mai elgante decât clapetele utilizate la generațiile anterioare, iar pentru nivelurile de echipare superioare există posibilitatea de a se opta pentru sistem de acces „handsfree” pe baza noii cartele Dacia, care înlocuiește cheia oferită în echiparea de bază.

Optând pentru asta veți primi și sistem de pornire a motorului prin intermediul unui buton montat pe consola centrală. Nu e nimic revoluționar, însă e plăcut să poți face și la Dacia exact ceea ce oferă și alte mărci cu pretenții. Tot în ton cu vremurile este și renunțarea la butonul de deschidere a capacului portbagajului și înlocuirea acestuia cu o comandă mascată, actuală.

În funcție de nivelul de echipare, jantele pot avea dimensiunea de 15 sau 16 inch, iar pentru versiunile Stepway sunt disponibile jante cu design dedicat. Modelele entry level din noua gamă Dacia vor miza în continuare pe deja clasicele jante din tablă cu brațe îmbrăcate, care în primă fază lasă impresia unora fabricate din aliaje metalice.

Interior flexibil pentru Sandero

Când spun flexibil mă refer, în primul rând, la posibilitățile de echipare, multiple, gata să mulțumească toate gusturile (desigur, nu pe cele exagerate, care uită marja de preț în care joacă Dacia) și – mai ales! – buzunarele. Pentru test am avut la dispoziție o echipare Comfort (cea mai bună) cuplată unui sistem de propulsie TCe 90 CVT (cel mai scump). Așa se face că Sandero Stepway testat de mine avea un preț de 14.050 euro, cu TVA, însă mai mult de atât nici că se poate (Stepway pornește de la 12.050 euro, cu TVA).

Asta înseamnă că am avut la dispoziție tot ce poate Dacia să ofere mai bun. Iar asta transformă radical interiorul comparativ cu vechile generații. În primul rând este vorba despre atmosfera generală, despre ergonomia mult-mult îmbunătățită, despre plasarea logică a comenzilor, unele mutate în locul în care și-au câștigat notorietatea în lumea auto (ca de exemplu comenzile de pe volan pentru cruise control).

Să luăm exemplul poziției de condus, un element cheie pentru deplasările lungi. De acum, noile modele Dacia permit un reglaj total pentru volan, înălțime și profunzime. La pachet cu posibilitatea ca scaunul să fie reglat și pe înălțime, care, scaun, este acum mai moale și mai confortabil, se obține o varietate mai largă de poziții de condus, iar asta înseamnă că indiferent de morfologie, un viitor șofer de Dacia Sandero Stepway MY 2020 se va acomoda mai bine. Plasarea comenzilor este și ea mult mai intuitivă, facilitând confortul în mers.

Nu sunt tocmai un fan al suportului de telefon oferit de Dacia în standard. Și nu neapărat prezența lui mă deranjează, cât faptul că nu este detașabil. Sigur, pentru mulți va fi mană cerească, însă pentru cei care nu îl utilizează va fi o prezență care ar fi putut fi scutită.

E drept că am avut în test cea mai performantă unitate multimedia, botezată „Media Nav”, cu ecran tactil de 8 inch și șase incinte acustice pentru sistemul audio. Sub ea, ca dotare, există un sistem botezat „Media Display”, cu același ecran, dar cu numai 4 incinte acustice.

Dar, mai interesantă mi se pare echiparea de bază, la care vor apela mulți clienți (disponibilă pe Sandero, nu pe Stepway) și care este disponibilă sub numele „Media Control”. Practic, Dacia a gândit un suport pentru telefonul mobil personal, într-un compartiment cu ușiță de vizitare, plasat deasupra consolei centrale. Astfel, mașina va avea un sistem multimedia transformat chiar din telefonul utilizatorului. Priza de încărcare USB din apropiere, disponibilă la toate nivelurile de echipare, va permite alimentarea cu energie electrică, iar conectarea dintre terminalul mobil și automobil se va face prin tehnologie Bluetooth.

Aplicația „Media Control – Dacia” disponibilă gratuit în băncile de aplicații atât pentru Android cât și iOS va deveni interfață de funcționare și va permite comandarea mai multor funcții ale automobilului chiar de pe telefon. În concluzie: smart engineering!

Tot pe planșa de bord se poate observa o inserție textilă, disponibilă de la al doilea nivel de echipare, ca și noile guri ale sistemului de ventilație, cu accente portocalii, infinit mai simpatice decât cele precedente. Cât despre sistemul de climatizare, în versiunile de echipare mai generoase, acesta vine într-o formă modernă, foarte intuitiv de folosit, plasat excelent ergonomic.

Acum, pentru că pe drumul de retur al testului am avut partener un Sandero simplu, al doilea nivel de echipare (Essential – 10.750 euro, TVA inclus, pentru motorizarea TCe 90 CP), pot afirma sincer că diferența de percepere a echipării la interior este colosală.

Practic, Sandero Stepway în echipare de top este un model pentru tineri, pentru familii la început de drum, pentru oameni cu ceva spirit de aventură, care nu își neglijează accesul la confort, pe când un Sandero (sau Logan) în echipări de bază rămâne un vehicul eminamente onest și cu o personalitate destul de fadă. Dar era și normal să fie așa.

Ca să fac o paralelă corectă acum, un Sandero/Logan Essential va fi un automobil care va deveni un „Taxi” clasic, așa cum ne-am obișnuit prin România de la prima generație Logan încoace, în timp ce o echipare Comfort ar fi pasul pe care chiar și companiile de taximetrie l-ar putea face inspirându-se de la cum arată taximetrele în vestul Europei, la nivel de dotări și confort oferit pasagerilor.

Banchetă mai moale și pe locurile din spate

Aminteam despre scaunele mai bune, același lucru îl pot spune acum și despre banchetă, mai moale și cu o regândire a poziționării șezutului care a permis o suplimentare a spațiului disponibil pentru genunchii pasagerilor cu 42 mm. Am 181 cm înălțime și vreo 90 kg și vă spun cinstit că pot sta foarte bine pe banchetă în Sandero, chiar mai confortabil în noul Logan. Sigur, e limpede că pentru deplasări lungi ar fi mai mult decât recomandat să călătorească maxim patru în mașină.

Spațiile de depozitare de la interior au fost mărite ușor, cu un volum de 2,5 litri; s-a ajuns astfel la compartimente care însumează 21 de litri în habitaclu (cotiera, torpedoul, sub consola centrală și în toate cele patru portiere).

Portbagajul este acum cu 8 litri mai amplu, volumul total util fiind de 328 litri în cazul Sandero-Sandero Stepway. Pentru un plus de versatilitate, planșeul acestuia poate fi montat pe două poziții, putând genera astfel, pe poziția de deasupra, un spațiu suplimentar de depozitare chiar sub el. Patru cârlige de fixare a încărcăturii sunt disponibile în portbagaj ca să agățați eventuale plase de cumpărături, în timp ce în cazul versiunilor de motorizare benzină-GPL, locul roții de rezervă a fost luat de rezervorul pentru gaz.

Dacă acest lucru nu influențează deloc spațiul util pentru bagaje, e bine de știut că eventuala salvare va veni de la un chit de pană, nu de la o roată de rezervă clasică. Dacă portbagajul lui Sandero este prea mic pentru „cățel și purcel”, noul Logan plusează cu 200 de litri, până la valoarea totală de 528 litri, volum util.

Adio, Diesel, dar nu și economicitate!

Cu subiect și predicat ni s-a comunicat că vremea motorizărilor diesel pentru acest segment de modele Dacia a apus. Gata! Și nu e o decizie internă, cât cererea de pe piață a dictat. Unitățile pe benzină vor fi coloana vertebrală a vânzărilor, însă Dacia nu i-a uitat nici pe cei care urmăreau să ajungă cât mai rar pe la pompele de carburant. Cu o creștere semnificativă a vânzărilor în gama Dacia de la introducerea lor, motorizările „bi-fuel”, benzină-GPL, se așează confortabil în noua ofertă.

Așadar, noile Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway pot fi echipate de acum cu o motorizare de 1 litru, Sce (aspirată natural), de 65 CP (doar pe Logan și Sandero!), cu o motorizare de 1 litru, trei cilindri, supraalimentată – TCe (de 90 CP), disponibilă atât cu transmisie manuală cu șase rapoarte cât și cu o transmisie CVT cu raport variabil continuu, sau cu economica motorizare ECO-G 100 (3 cilindri, dublu sistem de alimentare – benzină și GPL, care produce 100 CP în timpul funcționării pe benzină și 90 CP atunci când consumă GPL).

După cum a spus și Bogdan Mirică în proaspătul test cu Logan, aș recomanda călduros să nu luați în calcul motorizarea SCe de 65 CP. Cu mai mult de un pasager și cu bagaje în portbagaj poate fi prea complicat pentru gabaritul lui Sandero, nici nu mai pomenesc de Logan.

Iar la deplasările prin România chiar și cei 160 Nm oferiți de motorizarea de 90 CP sunt cam puțini, necesitând un joc continuu prin transmisia manuală (un principiu aplicat și de transmisia CVT). Ce să mai spunem de o situație de deplasare cu SCe?…

Ce transmisie alegem? Manuală sau CVT?

Prima parte a testului, cea cu Sandero Stepway, s-a desfășurat cu motorizare de 90 CP cuplată transmisiei CVT. Returul s-a desfășurat în configurație TCe 90 și transmisie manuală. Fiecare alăturare are bune și mai puțin bune, în sensul că aș miza clar pe transmisia CVT în oraș pentru un considerabil mai mare grad de confort și lipsă de griji în zilele cu trafic infernal.

Pe de altă parte, la drum lung, prefer să pot comanda eu concret desfășurarea lucrurilor, mai cu seamă atunci când pregătesc câte o depășire din scurt pe celebrele drumuri naționale cu două benzi. Altfel, CVT-ul e numai bun pentru drumurile pe autostradă, zic. Consumul oficial pentru varianta cu transmisie manuală este de 5,1 l/100 km, în timp ce motorizarea de 90 CP cu transmisie CVT va cere, oficial, 5,7 l/100 km. Sincer, e mai simplu să te apropii cu „manuala” de cifrele oficiale decât cu CVT-ul, cel puțin în cazul deplasărilor mai energice.

Aici rămâne foarte clar alegerea fiecăruia, dictată mai cu seamă de raportul de deplasări urbane versus extraurbane efectuat. În altă ordine de idei, numai posibilitatea de a opta pentru o transmisie modernă, chiar și nu foarte rapidă, precum este un CVT, este un alt mare bonus pe care îl oferă Dacia. Pentru doamne, mai cu seamă, ar putea fi, de departe, un „best-seller”.

1300 de kilometri cu benzină + GPL

Și ajungem la „noul tip de diesel” – ECO-G 100. De ce sunt 100 CP dacă discutăm despre același motor termic ca și în cazul TCe 90? Inginerii Dacia ne-au explicat că prin optimizarea ciclurilor de ardere pentru ambele tipuri de combustibili s-a putut crește nivelul de performanță, fără a depăși limitele de emisii impuse de cele mai noi standarde Euro 6. Așadar, gazul petrolier lichefiat folosit în timpul funcționării permite ca balanța de emisii să dea șansa motorului să producă 100 CP (și 170 Nm) în timpul funcționării pe benzină. Atenție! Când se utilizează sistemul de alimentare cu gaz, motorul produce tot 90 CP. Comutarea între GPL și benzină se efectuează manual, de la un buton montat în partea stângă a consolei.

Cu acest motor am interacționat foarte puțin, în echiparea Loganului pe care l-am condus pe circuitul de testare RTR de la Titu. Trecerea de la benzină la gaz este insesizabilă, doar la ralanti existând mici diferențe de vibrație. Garanția sistemului bi-fuel este de 3 ani sau 100.000 kilometri, iar autonomia promisă cu două plinuri (rezervorul de benzină are 50 litri, iar cel de GPL are 40 litri) este de 1.300 km. Valorile oficiale de consum sunt de 5,3 l/100 km (benzină) și 6,9 l/100 km (GPL). Poate că nu vor fi chiar 1.300 km în regim de exploatare prin România, dar peste 1.000 se pot obține, iar asta va fi, după cum am mai zis, pe placul nostalgicilor diesel.

Confort. Mult mai mult confort!

Cum se conduce noua Dacia Sandero Stepway? Din cele mai multe puncte de vedere, mult mai bine. Este un pas uriaș făcut către confort. Și nu e totul legat de noua platformă sau de noul sistem de suspensie. În primul rând, coeficientul aerodinamic îmbunătățit, plonjarea suplimentară a parbrizului și scăderea înălțimii totale se traduc printr-un zgomot la rulare mai mic.

Automat, la viteze mai mari, chiar și pe autostradă, în habitaclu este mai liniște decât era la generațiile anterioare.

Dacă adăugăm la acest fapt și o mai bune izolare, cel puțin ca percepție, a zgomotelor produse de sistemul de suspensia în funcționare, iată cum gradul de rafinament a fost îmbunătățit considerabil noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway fiind acum în ton cu automobilele moderne.

Am avut „norocul” unor segment de drum foarte vălurite și pline de imperfecțiuni. Și chiar noroc a fost, pentru că am rămas efectiv surprins de cât de bine amortizează Sandero Stepway. Cu un plus de gardă la sol față de Sandero simplu, pierde din dinamism pe viraje, unde ruliul este destul de pronunțat. Însă nimic din rețeta sa, motor – transmisie – șasiu nu îl recomandă drept model sportiv, clar! Fratele Sandero simplu este o idee mai așezat pe drumurile sinuoase. Balanța înclină invers pe drumurile proaste din orașe.

Și vine acum capitolul de care am fost cel mai puțin mulțumit – setarea sistemului de direcție. Acesta este hiper-asistat și mult prea moale. N-aș putea să mă plâng de răspunsul direcției, destul de corect, dar asistarea în exces este pe alocuri enervantă la drumurile lungi sau la viteze de autostradă. În oraș, însă, va fi o soluție care va spori suplimentar gradul de confort. Doar în opinia mea, aici ar fi trebuit să se mai lucreze puțin și să se ofere un feedback mai corect, mai ales că modelele Renault contemporane (și frații de platformă CMF-B) sunt mult mai plăcute din acest punct de vedere.

Vreau să mai punctez la final alți pași importanți făcuți de Dacia pe calea automobilului modern, echipat bine. Pe lângă sistemul de frânare automată avem de acum și sistem de monitorizare a unghiului mort și de avertizare a șoferului, sistem de asistare la parcare, cu cameră în spate și senzori în față, sistem de asistare la pornirea din rampă (care frânează automat mașina vreme de 2 secunde la pornirile din plan înclinat. Practic, adio stresul forfecării pedalelor la transmisiile manuale), șase airbag-uri oferite în echipare standard (pe toate versiunile). E bine? E cam foarte bine! Și toate astea la maxim 12.950 euro pentru Logan. Cam greu de bătut…

Prețurile noii game „Dacia”:

În concluzie:

Dacia Sandero Stepway este o mașină foarte-foarte bună! Ca și frații Logan și Sandero. Departe de a fi perfecte, reprezintă chintesența unor automobile eficiente din punct de vedere tehnologic și cumpătate la costuri (de achiziție și de întreținere). Gradul de confort s-a îmbunătățit considerabil, iar lista de dotări este, pe alocuri, impresionantă.

 

Transmisia CVT va fi un argument foarte puternic pentru cei care vor să fugă de „manuale”, iar versiunea benzină-GPL poate reprezenta media perfectă dintre performanțe dinamice și consum. În plus, noul Stepway are multe atuuri pentru a convinge public tânăr, chiar și în România.

 

Citește și

8 comentarii

Ovidiu 21 noiembrie 2020 - 20:21

Slabă prezentare doar vorbe fără un live,așa bani așa mașină așa prezentare.Off și când ridici capota cu banala tija de sprijin că acel amortizor era scump,te ia si mai rău plânsul la cum arată motorașul (cu toate intestinele la vedere)de scuter dar una peste alta e bine are plafon cu TRAPA și…..

Răspuns
Bogdan Mirică 21 noiembrie 2020 - 22:59

Pe Turbomag încercăm să detaliem fiecare aspect al mașinii prin cuvinte. Așa că o să te rog să citești cu răbdare, pentru că e un test muncit și, te asigur, cel mai complet pe care o să-l găsești în prezent pe internet. Acordă-i puțin timp, citește-l cu atenție și sigur o să afli informațiile care te interesează.

Răspuns
Vlad 22 noiembrie 2020 - 22:03

Abia aștept să pot face un test drive cu Sandero Stepway CVT. Vreau sa înlocuiesc bătrâna KIA Ceed din 2008.
Cât de confortabile sunt scaunele față la un drum de 5h ?

Răspuns
Bogdan Mirică 22 noiembrie 2020 - 22:42

Clar mai confortabile decât pe vechile modele. Nu am mers atât d emult cu ele, dar asigură un suport lateral bun și șezutul e mult mai moale. Sunt cam aceleași scaune de pe Clio și ăsta e un lucru bun. Mergi și testează Sandero CVT și spune-ne cum ți s-a părut. Să nu ai așteptări sportive de la cutia aia 🙂
Multă baftă!

Răspuns
Adrian 22 noiembrie 2020 - 10:33

Ovidiu, si la noul VW Golf 8 e propta la capota.

Răspuns
Bogdan Mirică 22 noiembrie 2020 - 20:45

Confirm. Și aprob negativ aceste măsuri 😆

Răspuns
Paul 22 noiembrie 2020 - 17:51

Da, sunt unii (ca mine) care prefera un drive-test sa fie prezentat cu poze si scris decat ca filmare. Apreciez, felicitari!

Răspuns
Bogdan Mirică 22 noiembrie 2020 - 20:45

Mulțumim, Paul.

Răspuns

Lasă un comentariu