Acasă Știri Dacia are o nouă identitate vizuală

Dacia are o nouă identitate vizuală

de Tudor Rus
0 comentarii

Dacă la începutul anului conceptul Bigster ne prezenta noul logo Dacia, acum e timpul să facem cunoștință mai îndeaproape și cu celălalt capitol din identitatea vizuală a mărcii. Dacia nu se dezice de la noul său motto – “Totul. Simplu” – și publică informații proaspete despre noul său logotip, noua emblemă și o nouă culoare asociată mărcii.

Logotipul și emblema au fost create de designerii Dacia într-un stil minimalist. Succesiunea geometrică de litere din logotip, spune Dacia, mimează mișcarea specifică a pieselor într-un agrenaj mecanic.

Noua emblemă Dacia, unde literele D și C sunt unite asemenea componentelor unui lanț, exprimă “soliditate și legătură”. În același timp, stilizarea literei D seamănă cu vârful unei săgeți, un simbol al dinamismului și al direcției clare spre viitor.

La capitolul cromatică, vom asocia Dacia tot mai mult cu o culoare care evocă apropierea de natură, spune producătorul. Paleta are în centru un verde-kaki, complementat de trei culori din sfera terestru-mineral: kaki închis, culoarea teracotei și cea a nisipului. Există și două culori contrastante, mai exact portocaliu și verde intens.

Cum se integrează noua identitate vizuală în planurile mărcii ne explică scurt și la obiect Denis Le Vot, Director General Dacia:

“Dacia este marca ce redefinește permanent esențialul în industria auto și care face ca «accesibil» să rimeze cu «atrăgător»”, cu trimitere directă la poziționarea unică pe piață a brandului și la întărirea acesteia pe viitor.

Noua identitate va fi folosită pe diverse canale de comunicare (online, publicitate, broșuri) începând cu luna iunie 2021. Primele modele care vor purta noul logotip și noua emblemă Dacia vor ieși pe poarta fabricii începând cu semestrul al doilea din 2022.

Citește și

Lasă un comentariu