Acasă Auto Sportiv polivalent: Ford Mustang Mach-E cu șapte motoare și 1.400 CP

Sportiv polivalent: Ford Mustang Mach-E cu șapte motoare și 1.400 CP

de Știrbu
0 comentarii

Ford crede că tehnologia electrică are un „potențial extrem”, așa că a burdușit un Mustang Mach-E cu șapte motoare și 1400 de cai-putere. E bun la toate.

În galeria de mai jos vei putea vedea, printre tăvălugii de fum născuți prin sacrificiul anvelopelor, un prototip Ford. Se numește Mustang Mach-E 1400, unde indicativul din coadă reprezintă numărul de cai-putere disponibili.

Acum, faptul că mașinile electrice se pot bucura de cifre impresionante de putere (și de cuplu motor, disponibil din start) nu mai este o surpriză. Surpriza, în cazul lui Mach-E 1400, este numărul de motoare înghesuite pe cele patru roți: șapte. Trei dintre ele sunt pe puntea față, celelalte pun în mișcare roțile din spate.

O problemă în cazul mașinilor electrice cu mulți cai-putere este consumul de resurse, care necesită automat o baterie mai mare. Dar Mach-E este un prototip născut pentru performanță, nu pentru eficiență de consum, așa că Ford i-a montat o baterie de 56,8 kWh, cu un sfert mai mică decât cea oferită pe modelul de serie, dar și mai ușoară: cântărește 1.043 de kilograme. Oficialii Ford spun că Mach-E 1400 poate merge cam o oră între încărcări. Sigur, nu la viteza maximă a mașinii — care este de 258 km/h.

Așa cum te-ai aștepta, Mustang Mach-E 1400 poate fi configurat în fel și chip: poate avea doar tracțiune, doar propulsie, sau ambele punți motrice. Mai mult, ca să demonstreze „potențialul extrem” al tehnologiei electrice, Mach-E vine cu opțiuni diferite ale modului de management a resurselor: poți să-l pregătești pentru cursele de drag, drift sau circuit.

Mach-E 1400 este rezultatul a circa 10.000 de ore de colaborare dintre Ford și RTR. Îl vom vedea, deci, pe circuit? Ford spune că va fi prezent la cursele NASCAR. Probabil ca safety car.

Citește și

Lasă un comentariu